Աշխատաժամանակի հաշվարկման համակարգերը ցանկացած կազմակերպության համար համարվում են օգտակար գործիք՝ աշխատակիցների հաճախումների կառավարման գործընթացի հեշտացման և արագացման հարցում: Համակարգերի շնորհիվ դուք միշտ կունենաք ճշգրիտ տվյալներ աշխատակիցների մուտքի/ելքի ժամերի վերաբերյալ: Այն հնարավություն է տալիս ավտոմատացնել բազմաթիվ կարևոր ամենօրյա գործընթացներ, ինչի արդյունքում չի առաջանում լրացուցիչ անձնակազմի պահանջ:
Մեր հաճախումների կառավարման համակարգի շնորհիվ ձեր աշխատակիցների հաճախումների կառավարումը կլինի ապահով ձեռքերում, իսկ ձեր կատարած ներդրումները կվերադարձնեք երեքից վեց ամիսների ընթացքում:
Ավելի քան 13 տարվա փորձառություն
400-ից ավել գոհ հաճախորդներ
3000-ից ավել տեղադրված սարքավորումներ
Մեր փորձի հիման վրա Դուք կարող եք վերադարձնել Ձեր կատարած ներդրումները մոտ 3-6 ամիսների ընթացքում:
Անվճար խորհրդատվություն
Տեղադրում
Ուսուցում
Սպասարկում և երաշխիք
Հետերաշխիքային վերանորոգում
ՀԱՇՎԱՐԿԵՔ ՈՐՔԱՆ ԳՈՒՄԱՐ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ՏՆՏԵՍԵԼ
ՎԵՐԱՀՍԿԵԼՈՎ ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ ՀԱՃԱԽՈՒՄՆԵՐԸ